Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Egyre többen keresik a nagy áruházláncok sajátmárkás termékeit, vagy az ún. B márkás termékeket, melyek a marketing hiánya miatt kedvezőbb áron kerülnek a polcokra. Igaz, az A márkák még mindig vezetik a listát.
Kép: spar áruház tudatos bevásárlás termék áremelkedés közért tejtermék 2012 02 28 Fotó: Kállai Márton
A GfK Hungária háztartások otthoni fogyasztását monitorozó Háztartáspaneljének legfrissebb, a kereskedelmi márkák teljesítményét bemutató tanulmányából kiderült, hogy a kereskedelmi márkák forgalma összességében csökkent 2012 során, amihez hozzájárult, hogy a vásárlók a kereskedelmi márkákra fordított korábbi költéseik egy részét úgynevezett B márkákra, azaz marketing-támogatás nélküli, kisebb gyártói márkákra vitték át.
Korábban a sajátmárkás termékek elsősorban igen kedvező áraik miatt tettek szert egyre nagyobb népszerűségre, ugyanakkor az utóbbi időben a B márkák árfekvése is kedvezően alakult, ami megnövelte az érdeklődést irántuk, és így a forgalmi részesedésük is javult. A magyarországi háztartások természetesen továbbra is a marketing-támogatást élvező nagyobb gyártói márkákat, az ún. A márkás termékeket vásárolják leggyakrabban: 2012-ben 136 alkalommal, azaz 2-3 naponta. Kereskedelmi márkát 126 alkalommal vettek és ennél kevesebbszer B márkát (121 alkalommal). A vásárlásonként A márkákra fordított költés jóval meghaladja a B és a kereskedelmi márkákra elköltött egyszeri összeget.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu