Nem érkezett meg a pénz!

A tulajdonosok a Magyar Bormarketing Nonprofit (MBM) Kft. felszámolásának megindításáról döntöttek.

GazdanetO. Horváth György2009. 12. 22. kedd2009. 12. 22.
Nem érkezett meg a pénz!

A Magyar Bormarketing Nonprofit (MBM) Kft. felszámolásának megindításáról döntöttek tulajdonosai - értesült a Világgazdaság. Az ügyvezetési feladatokkal Oláh Lászlót, a Corvinum borkereskedelmi cég vezetőjét bízták meg, miután Nemes Richárd korábbi ügyvezető rendkívüli felmondással távozott. Közben az a rendeletmódosítás is megszületett, amelynek hiányában a társaság nem jutott hozzá a működéshez szükséges összeghez - a forgalomba hozatali járulék marketingre fordítható része idén 38 millió forintos keretet jelent.

A lap információi szerint ma kerül Gráf József agrárminiszter elé az a javaslat, amely az összeg MBM-hez juttatását szolgálja. A cég vezetői a miniszterrel a szervezet megújításáról tárgyalnak, Karakas János, a tárca főtanácsadója elmondta: a megújítás a társaság alapító okiratának módosításával vagy törvénymódosítással képzelhető el. A bormarketinggel kapcsolatos kifizetések és a pályázatok elbírálása is folyamatos, a Bormarketing Bizottság folytatja munkáját - tette hozzá. Idén - a korábbi évek járulékaival együtt - másfél milliárd forint fordítható a magyar bor közösségi marketingjére.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek