Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Szokatlan, meghökkentő és újító szellemű megoldások születtek a HEINEKEN és a Design Terminál közös, formatervezői pályázatán.
Kihirdették a májusban kiírt pályázat eredményeit, melyeknél – ahogy azt Nikola Sucur, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Group brand managere is elmondta - jó volt látni, hogy a HEINEKEN sörök csomagolásának innovatív újrahasznosítását milyen sokféleképpen képzelték el a tervezők, milyen izgalmas, kimagaslóan színvonalas látványelemek születtek, amelyekről túlzás nélkül elmondhatjuk, hogy világszerte bármelyik vendéglátóhely méltó díszei lehetnek.
A „Student” kategória „900” című nyertes alkotását Dávid Márk és Kovácsik Bence jegyzi. A fiúk az eredeti 900 helyett végül 650 db. HEINEKEN-es üveg és dugó, plomba, huzal, és kampó használatával egy izgalmas, fényáteresztő, függesztett térplasztikát alkottak.
Kiss Miklós (www.kissmiklos.com )és Bonta Gáspár (www.gasparbonta.com) nyerte a „Senior” kategóriát. Az ő alkotásuk a „Green clouds” nevet kapta, középpontjában a HEINEKEN jellegzetes, ikonikus palackja áll, izgalmasan újrahasznosítva műgyanta és fém rögzítő-szerkezet használatával. Az installáció elkészítéséhez az alkotók 825 db. HEINEKEN-es üveget használtak.
A két kategória-győztes alkotás mellett a HEINEKEN csapatának is volt egy kedvence. Ez a „Fall into pieces” című pályamunka volt. A fiatal Scheitz András a világító HEINEKEN sörösüvegekből egy olyan installációt készített, amely szokatlan, és éppen ettől maradandó vizuális képet jelenít meg, legyen szó akár egy klub bárpultjáról, vagy táncteréről.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu