Magyarok a fejlesztőcsapatban - Olvasnak a gondolatainkban

Egy nemzetközi csapat – köztük magyarok – egyetlen év alatt fejlesztették ki az eszközt, amely tökéletesen alkalmas rá, hogy megállapítsa, melyik reklám ideális az ázsiai nők szívének megdobogtatására, vagy éppen az észak-amerikai férfiak érdeklődésének felkeltésére.

Ország-világMunkatársunktól2014. 10. 30. csütörtök2014. 10. 30.
Magyarok a fejlesztőcsapatban - Olvasnak a gondolatainkban

A reklám megtekintése közben EEG agyhullámolvasó, szemkövető kamera, az ujjra felhelyezett bőrellenállás- mérő figyeli a szívműködést és az agyi aktivitást.

Számítástechnikai eljárással megállapítható, melyik reklám kire milyen hatást gyakorol. Ha a férfiszemek kizárólag a női dekoltázsra szegeződnek, hiába is próbálnák tagadni: a gép mindent elárul…

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek