Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Különös történet kering az interneten egy nyíregyházi pilótáról, aki állítása szerint éveken át mérget permetezett repülőjéről az emberekre, de megbánta, s elmond mindent.
Elbeszélése alapján 2003-ban végzett a Nyíregyházi Főiskolán mezőgazdasági pilótaként, és a nyírségi megyeszékhelyen állt munkába, ahol egyik este munka után a hangárban megjelent két idegen férfi, hogy fiatal pilótákat keresnek egy fapados légitársasághoz. Átképzik, ígérték, aztán sok pénzt kereshet, s ő igent mondott. Hamarosan Budapesten folytatta a munkát, amikor újabb ajánlatot kapott.
Pluszpénzért heti egyszer-kétszer olyan gépet kellene vezetnie, amit meteorológiai mérésekre és kísérletekre használnak.
Elvállalta. Hatezer méter magasan egy átalakított, utas nélküli géppel a megadott útvonalon Románia, illetve Horvátország felé irányították, de az általa ismeretlen összetételű folyadékot még a magyar légtérben kellett kiengednie. Egyáltalán nem gyanakodott. Egészen addig, mígnem egyszer a szokottnál jóval hamarabb érkezett a repülőtérre, s azt látta, hogy a gépre szerelt tartályokat teljes védőfelszerelésben, maszkokban katonák pakolták fel a gépre. Ekkor értette meg, hogy úgynevezett chemtrail-pilótaként alkalmazzák: mérget permeteztetnek ki vele a megbízói. Ennek ellenére még jó ideig folytatta a munkát, de aztán, mikor tiltakozásul a felesége is elhagyta, kitálalt.
Sajnos nevét nem adta a történethez, megszólaltak viszont a nyíregyházi főiskola repülős oktatói, illetve Horváth Péter, a gyakorlati pilótaképzést 1992-től végző Tréner Kft. ügyvezető igazgatója is, aki elmondta, hogy név szerint ismerik a 2003-ban végzett pilótákat, s azt is tudják, ki hová került. A történet főszereplőjét is ismerniük kellene, de nem így van. Nemcsak emiatt tartja kérdésesnek azonban a történetet, hanem sok más szakértővel együtt állítja, hogy utasszállító gépekről mérgező anyagokat szinte lehetetlen kijuttatni a levegőbe.
A célzott szóráshoz alacsonyabban kellene repülni, mert hat-nyolcezer méter magasan kiszámíthatatlan a sodródás. Külön kérdés a műszaki kivitelezés. Egyesek szerint egyszerűen belekeverik a kerozinba a mérgező anyagot és így juttatják ki a levegőbe, ennek jele a sokáig megmaradó kondenzcsík a gépek után.
Ez a tézis ott dől meg, hogy a sugárhajtású hajtóművekben 1200 Celsius-fokon ég el az üzemanyag, ami pedig minden idegen anyagot elpusztítana. Igaz, fel lehetne szerelni a repülőre külön szóróberendezést is, de ez nyomban szemet szúrna a repülőtér alkalmazottainak.
Ezt mondja tehát a szakember az állítólagos nyíregyházi chemtrailpilóta történetéről. Magyarán, az a sok csík az égen nem más, mint a repülő hajtóművéből kikerülő vízgőz és szén-dioxid elegye.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu