Pálinka hódít Tokióban

Magyar bioélelmiszerek utaznak ki Nürnbergbe február 19-22. között, hogy bemutatkozzanak a Biofach szakkiállításon. Természetesen szóba kerül a biogazdálkodás piaci helyzete, jövője. Idén az Agrármarketing Centrum szervezésében és támogatásával 22 magyar cég vesz részt a szakmai seregszemlén.

BiokörképPethes József2009. 02. 17. kedd2009. 02. 17.
Pálinka hódít Tokióban

Fontos a részvételünk, hiszen a bioélelmiszerek forgalma világszerte évről-évre növekszik, és a hazai termés mintegy 90 százaléka külföldön talál vevőre - mondta Pál József, az Agrármarketing Centrum igazgatója. A kiállítás elsősorban a bioélelmiszerek kereskedelemben és gasztronómiában betöltött szerepét, valamint a biogazdálkodás és piaci értékesítés lehetőségeit mutatja be, de ezek mellett egyéb természetes áruk is szerepelnek a kínálatban. A hazai termékek között lesz például ostya, tészta, szalámi, különböző gyümölcsök és szárított gyógynövények.

A magyar élelmiszerek bemutatkoznak a márciusban megrendezendő tokiói FOODEX JAPAN Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításon is. Összesen 11 vállalat viszi el termékeit, többek között borokat, pezsgőket, pálinkákat, fagyasztott élelmiszereket, mézet, libamájat, fűszerpaprikát. Gráf József mezőgazdasági miniszter a 2009-es Jubileumi Év keretében látogat el a kiállításra, mely az Osztrák-Magyar Monarchia és a Japán Császárság közötti diplomáciai kapcsolatok létesítésének 140., valamint a magyar–japán kétoldalú diplomáciai kapcsolatok újrafelvételének 50. évfordulóját  is ünnepli.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek