Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Az ember ott spórol, ahol csak tud. Például a boltokban, bevásárlóközpontokban tudatosan vásárol.
Úgy tűnik, hogy ebben nem vagyunk rosszak: az áruházláncok saját márkás termékeit megvásárolva – a viszonylagos és a valós szegénység miatt – egyre több pénzt hagyunk ott e cikkekért, de a zsebünkben is. Minden elköltött 100 forintból 24-et ilyen árucikkekre költünk, legyen szó élelmiszerről, samponról, WC-papírról, kisgépről, állateledelről.
A kínálat bőséges, szinte valamennyi bolt valamennyi árukategóriában állíttat elő különféle gyártókkal efféle termékeket. Ezek többségében az utóbbi években minőségjavulás tapasztalható.
Tehát egyáltalán nem biztos, hogy ami olcsóbb, az gagyi is. Mert szinte állandó jelzővé vált az egyik lánc neve, mely egyet jelent a gyenge minőséggel. A fogyasztókat ez nem riasztja el, kipróbálják e termékeket, s a negyedük rendszeresen vásárol is belőlük.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu