Teszt-vesz sarok

Családi körBalogh Mária2007. 05. 04. péntek2007. 05. 04.
Teszt-vesz sarok

Ezen felbuzdulva otthon átnéztem a fürdőszobapolcokon felgyülemlett kozmetikumokat, és selejtezni kezdtem. Előkerültek a Nivea, Garnier és Dove testápolók, tusfürdők, golyós dezodorok, arc- és kézkrémek. Évek óta hűségesen kitartok e jó minőségű, megfizethető márkák mellett. Nem mondom, olykor engem is csábítanak a reklámok méregdrága kenceficéi, amelyek az ígéret szerint elasztin- és kollagénrostokkal töltik fel a bőrt, s azoktól kisimulnak a ráncok. Aztán a barátnőm esete visszaránt a földre. Nemrégiben Vichy krémet kapott ajándékba. A kizárólag gyógyszertárban kapható készítmény ajánlott fogyasztói ára 6299 forint, kétszerese a gyermek havi menzadíjának! Ennyi pénz épp annyira képes vakká tenni a költekezőt, hogy ne akarja észrevenni a tükörben az erősödő (!) ráncokat. A kozmetikusa viszont kíméletlenül közölte vele, krémet kell váltania. Így átállt a pénztárcakímélőbb (2000 forint körüli), mégis számára hatékonyabb Nivea Q10 krémre.
Kukázásom közben ráakadtam pár olcsóbb, jóformán érintetlen kozmetikumra. Miért kerültek parkolópályára? Mert vagy felcsípték a bőrömet, vagy vakolatként tapadtak meg testemen. Ilyen a Romániában gyártott Blue Moon, a dm üzletlánc Alverde terméke meg egy budapesti vállalkozó Floren nevű testápolója. Az utóbbi termékhez a mindenféle olcsóságot árusító Százszorszép üzletben jutottam hozzá. Még rajta állt az árcédula: 249 forint. Ennyit is ért.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek