Egy hét a bormarketing kialakítására

Gyorsan kell lépnie, aki hozzá akar szólni a magyar bor marketing stratégiájához. Az Agrármarketing Centrum (AMC) december 13-án délig várja a javaslatokat, melyeket aztán már másnap a Bormarketing Bizottsági ülésen elemeznek a tagok - derül ki az AMC honlapján lévő felhívásból, melyet az MTI szemléz.

Gazdanet2010. 12. 06. hétfő2010. 12. 06.
Egy hét a bormarketing kialakítására

Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körű társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövőbeli programját széles körű szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani. A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát - mondta Simon Péter, az AMC igazgatója.

Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, korszerű kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, az exportképesség növelésére, illetve a termelők, a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására.

Kiemelt érdeklődéssel várja az AMC a külföldi és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat. Ezeket az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mail-ben lehet elküldeni.
 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek