Vigyázat, valószínűleg csalók!

Szombaton, délután fél háromkor megszólalt a kaputelefon. Feleségem elhűlve mondta, a UPC-től érkezett két ember. Amíg ők a két emeletet megmászták, addig én az ajtóban a megfelelő feszültségi szintre hergeltem magam.

Hazai életCzifrik Balázs2009. 09. 11. péntek2009. 09. 11.
Vigyázat, valószínűleg csalók!

Ugyanis volt rá okom: az elmúlt hónapokban, mi tagadás, a UPC munkatársai ott szívattak minket, ahol tudtak. A munka neve és a szívatás tárgya digitális dekóder beszerelése volt. Azon a feleségemmel nem akadtunk fent, hogy nekünk, a megrendelőnek négy és fél órás időközben kell várnunk a szerelőt, de azon már igen, hogy amikor a szolgáltatást nyújtó szakember előre látta, hogy a megjelölt időben nem tud jönni, akkor egy árva mukkot sem szólt. Amikor viszont legközelebb a szerelő kartársnak lett volna előbb jó, mint a megbeszélt időpont, minden vonalon zaklatta a családot. A történet vége az lett, hogy háromhetes egyeztetés után sikerült beszerelni a dekódert, persze rosszul, és újabb két hétbe telt, míg ezt a hibát kiküszöbölték. Két nap múlva azonban kiderült, hogy a javítás is rosszul sikerült. Ekkor én már magasról tettem az egészre. Ezen előjáték után vártam a szombati UPC- delikvenseket.

Mikor az ajtóba értek – egy férfi és egy nő –, arra kértem őket, hogy igazolják magukat, és a biztonság kedvéért a fogyasztóvédelmi bejelentést is kilátásba helyeztem. Ekkor a férfi előkotort egy kitűzőt, amelyen a képe és a neve szerepelt, cégnévként meg Hungária valami, a többit már nem lehetett elolvasni. A nőnek igazolványa nem, neve viszont volt.
A férfi kikérte magának, hogy ilyen bizalmatlan és számonkérő vagyok, és valamit arról magyarázott, hogy a UPC alvállalkozót váltott, és nekik minden dekóder számát újra be kell írniuk. Arra a kérdésre, hogy mindezt miért szombaton fél háromkor teszik, és miért nem egyeztettek előre, azt mondták, nem kapták meg a UPC-től a telefonszámunkat. Ez volt a ki tudja hányadik hazugságuk. Aztán azt is mondta a férfi, hogy ő ugyan meg tudná csinálni az előző kollégák által elrontott beállítást, de mivel szerinte nem megfelelő hangon beszéltem vele, nem hajlandó segíteni. Ekkor dobtam ki őket a lakásból.

Hétfőn felhívtuk a UPC-t, tudnak-e a szerelőkről, és miért nem adták ki a számunkat. Azt válaszolták, nem ismerik a megnevezett szerelőket, és náluk előírás, hogy bármilyen munka előtt telefonon egyeztetnek. Továbbá minden UPC-alkalmazottnak és alvállalkozónak aláírt munkalapot kell átadnia, hát ez nálunk szombaton persze nem történt meg.
Most két dolog lehetséges. Csalókkal volt dolgunk, és hamarosan be fognak törni hozzánk, vagy pedig a UPC is lezüllött az ország színvonalára, és mindenki azt csinál, amit akar

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek