Megnyílt a MÁV személyes ügyfélszolgálata Szolnokon

A szolnoki vasútállomáson megnyitotta kapuit a MÁV-START Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodája. Az információadáson túl poggyásztároló is az érdeklődők rendelkezésre áll.

Hírek, információkSzabad Föld Online2009. 07. 13. hétfő2009. 07. 13.
Megnyílt a MÁV személyes ügyfélszolgálata Szolnokon

Szabó István.a város  alpolgármester a megnyitón hangsúlyozta: az információs pont az ország egyik legnagyobb utasvárójában fontos lépés a vasútállomás modernizációjában.

A ügyfélszolgálati irodán a Szolnoki Főiskola turizmus-vendéglátás szakos II. éves hallgatóinak lehetőségük nyílik arra, hogy szeptembertől egy-, illetve kétnapos rendezvény-gyakorlatukat itt töltsék el. A gyakorlati helyre idegen nyelven beszélő főiskolásokat jelölnek ki, akik az ide érkező utasokat, érdeklődőket a szolnoki turisztikai, idegenforgalmi látványosságokról tájékoztatják.

Somodi László, a MÁV-START Zrt. Marketing és Fejlesztési Szervezet vezetője elmondta, hogy a személyszállító vasúttársaság 2008 nyarán kezdte el kialakítani és bővíteni a személyes ügyfélszolgálati hálózatot a nagyobb pályaudvarokon, vasútállomásokon. Ilyen típusú irodával az utasok elsőként a fővárosban, a Keleti pályaudvaron találkozhattak az utazók, majd a Déli pályaudvaron és Miskolcon is átadásra került hasonló, az utasokat kiszolgáló helyiség. A szolgáltatások között belföldi és nemzetközi információs szolgáltatás, illetve azonnali problémakezelési lehetőség is várja az utazóközönséget. Az érdeklődők informálódhatnak a vasúti szolgáltatásokról, az aktuális kedvezményes utazási lehetőségekről.

A vasúttársaság célja tovább bővíteni a személyes ügyfélszolgálati hálózatot annak érdekében, hogy az utasok a pályaudvarokon az indulás előtt vagy a megérkezést követően minden, számukra szükséges információhoz hozzájussanak. A következő iroda várhatóan Pécsett nyílik meg.

Ezek is érdekelhetnek