F1 Las Vegas-i Nagydíj: kaotikus jelenetek az időmérő előtt
origo.hu
A brutálisan meggyilkolt román kézilabdázó temetésén egyesek a gyász, a fájdalom és az élő televíziós közvetítés pillanatait is igyekeztek kihasználni a reklámra. Mintha a lelkünket is reklámfelületnek tekintenék.
Egyesek már a temetésen is azt nézik, hol lehet a legjobban a gyászoló tömeg, a fényképezőgépek és a tévékamerák látómezejében elhelyezni a cég vagy a termék logóját? Már a könny, a fájdalom pillanataiban is reklámfelületnek tekintik a lelkünket?
A külföldi építőanyag-ipari konszern magyar korlátolt felelősségű társasága úgy döntött, hogy a veszprémi kézilabdacsapat tagjai olyan pólóban vigyék meggyilkolt játékostársuk koporsóját, melyen jól látható a cég logója. A hófehér póló elejére Marian Cozmának félalakos fényképét nyomták, melyen ugyancsak feltűnő a csapatot támogató cég azonosítója. Lehet, hogy ezt a fényképet is éppen ezért, tudatosan választották?
A sportolók szponzori szerződésében szerepel, hogy minden nyilvános szerepléskor a ruhájukon viselniük kell a szponzor nevét vagy logóját. De még a temetésen is? A céges pólón szerepelt a Nihil sine deo bölcsesség is.
Magyarul: Isten nélkül semmi.
Tessék mondani: és reklám nélkül?
origo.hu
ripost.hu
origo.hu
hirtv.hu
teol.hu
origo.hu
mindmegette.hu
origo.hu
origo.hu
borsonline.hu
origo.hu