Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A vásárlóknak a legfontosabb az élelmiszer jó minősége – állapítja meg a GfK Hungária felmérése. Kortól és nemtől függetlenül lényeges még a kiszemelt áru megfelelő ár-érték aránya, s a rövid szállítási idő miatti frissességük miatt előnyben részesülnek a hazai termékek.
A vásárlók tudják, hogy az üzletek polcain sorakozó termékek minőségében jelentős különbségek adódhatnak. A megkérdezettek – kortól és nemtől függetlenül – manapság már nem feltétlenül az olcsóságot részesítik előnyben, sokkal fontosabb kritérium számukra, hogy a megvásárolni kívánt élelmiszer ára és minősége összhangban legyen, azaz, hogy a termék „megérje az árát”. A vásárlók – a férfiak és nők egyaránt és azonos mértékben – figyelnek az áruk eredetére is: tudatosabban keresik a magyar eredetű árut. Az egészségtudatosság jegyében közel azonos mértékben tartják szem előtt honfitársaink azt, hogy a megvásárolt élelmiszer „tartósítószer nélküli legyen”, „mesterséges ízesítőanyagok nélküli legyen” és „mesterséges színezék nélküli legyen”.
Az alacsony zsír-, kalória- és szénhidrát-tartalom ugyanakkor a kevésbé fontos szempontnak bizonyult. Hogy egy termék bio minőségű legyen, nagyobb arányban a nők elvárása.
Az élelmiszerek külső megjelenési formája a termék környezetbarát tulajdonsága mögé szorult.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu