Közélet
Mesterséges intelligenciával segítik a gyermekorvosok munkáját Kínában

Újítás a Facebookon: a cég a közelmúltban bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszi a tartalomkészítők számára a nyilvános történetek (Stories) megtekintései utáni bevételszerzési lehetőséget – tudta meg a Világgazdaság.
A fejlesztés a Facebook Tartalommonetizációs programjának részeként valósul meg, melynek célja, hogy a készítők többféle tartalomtípusból is jövedelemhez jussanak. A Facebook 2024-ben indította el a Tartalommonetizációs programot, amely egyesítette a korábbi In-stream hirdetéseket, a Reels hirdetéseket és a teljesítménybónusz-programokat egyetlen, átláthatóbb rendszerbe. Ennek célja, hogy a tartalomkészítők egyszerűbben és többféle formátumból származó bevételhez jussanak, legyen szó hosszabb videókról, fotókról vagy szöveges bejegyzésekről – olvasható a Világgazdaság oldalán.
Az újítás révén a tartalomkészítők mostantól pénzt kereshetnek a nyilvános történeteik megtekintései alapján. Ez azt jelenti, hogy ha
egy készítő például egy videót vagy Reelt készít, annak egy részletét megoszthatja a történetében, és a megtekintések számától függően bevételhez juthat.
Fontos megjegyezni, hogy a kifizetések a tartalom teljesítményéhez igazodnak, és nincs szükség előzetesen meghatározott megtekintési küszöb elérésére a bevételszerzés megkezdéséhez.
A Facebook azt is elárulta, hogy tavaly a tartalomkészítők mennyit kerestek a platformon, erről bővebben ITT olvashat.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu