Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Hatalmas médiaeseménnyé nőtte ki magát a Szentkirályi Ásványvíz új kampánya: az utolsó pillanatig hétpecsétes titokként őrizték, hogy Luís Figo után ki lesz a következő reklámarcuk. Csak annyit árultak el előre: ismét világsztárt „igazolnak le”. A sajtótájékoztatón végre mindenki megtudhatta, hogy Puskás Öcsi arcképe kerül az ásványvizes palackokra.
Kép: Szentkiralyi Puskacs Ocsi 2010.03.11. foto: Nemeth Andras Peter, Fotó: Photographer: Andras Peter Nemeth
Már maga a helyszín is sejtelmes volt. Sötétségbe borult a Budapesti Történeti Múzeum egyik épületszárnya. A hangulatvilágításnak nem túlságosan örültek a sajtó képviselői, főként a televíziósok és a fotósok. A beígért világsztárt nyilván a legjobb pozícióban szerették volna lencsevégre kapni. De hogy kit is kértek fel a Szentkirályi Ásványvíz következő reklámarcának, azt senkinek nem sikerült kiderítenie. Fölöttébb ügyesek hát a cég marketingesei és sajtósai: megakadályozták, hogy előre kiszivároghasson bármilyen hírmorzsa is. Így maradtak a találgatások. Zsédenyi Adrienn énekesnő és Luís Figo portugál aranylabdás futballista eddigi szerepeltetéséből azonban semmiféle logika nem következtetett a folytatásra, de ismerve a szentkirályi cég sport iránti elkötelezettségét, legtöbben ismét egy futballistára tippeltek. Mondjuk, Pelére vagy Beckhamre.
Aztán szép lassan fény derült a titokra. Az első gyanú akkor merült fel a körülöttem álló kollégákban, amikor elhangzott az „életre kel a legenda” mondat, hiszen akkor csakis olyasvalakiről lehet szó, aki már nem él. Amikor pedig a Real Madrid nevét is kiejtették, mindenkiben megerősödött a gondolat, hogy minden bizonnyal a 2006-ban elhunyt Puskás Ferencről lehet szó. Aztán pár pillanat múlva – bravúros holografikus technikával – ő maga is ott termett a színpadon fiatalkori valójában. A legendás Aranycsapat nem kevésbé legendás kapitányának élethű megjelenését egy francia maszkmester tette lehetővé. Noha Öcsi bácsit egy színész alakította, azért megmaradt az illúzió, hogy maga a focista beszél, átveszi a Szentkirályi-címeres 10-es mezt, sőt még az újságírók kérdéseire is válaszol.
Hogy miért éppen Öcsi bácsira esett a szentkirályiak választása, arra egyszerű a magyarázat. Balogh Levente tulajdonos-ügyvezető meggyőződése, hogy a földkerekség legismertebb magyarja Puskás Ferenc: nem csak világhírű, hanem magyar legenda is egyúttal. A Szentkirályi pedig éppen a világhírneves magyar legendákat szeretné „életre kelteni” abban a formában is, hogy reklámarcként szerepelteti őket. (Ezt tudva, sokkal könnyebb lesz a média dolga a következő kampánynál, hiszen szűkült a kör a lehetséges alanyokat illetően.)
A rendezvényen jelen volt Puskás Ferenc özvegye és unokája is. Erzsébet asszony elmondta, nagyon meglepődött, amikor megkeresték a kéréssel. De mivel minőségi, piacvezető magyar termékről van szó, nem sokat gondolkodott, hogy igent mondjon-e. Bizonyára az ország örökös csapatkapitánya is rendjénvalónak találta volna, hogy éppen madridista sporttársától, Luís Figótól veheti át a stafétabotot.
A médiamunkások picit csalódottan távoztak az ásványvizes kampányindítóról. Nem kaptak „kézzel fogható” világsztárt, s munka nélkül maradtak a lesifotósok is, nincs kinek a nyomában lihegni. Mitagadás, én is magammal vittem a fotómasinámat, hátha sikerül majd egy ellesett pillanatot megörökíteni a világsztárral. Be kellett érnem annyival, hogy felhörpinthetek egy pohárral a mostantól Öcsi bácsis ásványvízből. S ahogy sercen a kupak, olyan, mintha kiszabadulna egy szellem a palackból...
Bármelyik fotóra kattintva megnyílik képgalériánk!
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu