Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Szelektív és tisztességtelen versenyelőnyt teremthet bizonyos vállalatoknak – mindezt az Európai Bizottság (EB) gyanítja a magyar reklámadóról, miután tavaly jogorvoslatért fordult hozzájuk az RTL Klub. Ügyükben az EB mélyreható, részletes vizsgálatot indított, amely lezárultáig betiltották a progresszív adókulcsot.
Kép: Hálóreklám, óriásplakát 2005.03.24. fotó: Németh András Péter
A vizsgálat célja, hogy megállapítsa, a tavaly júniusban bevezetett adónem megfelel-e az uniós szabályoknak. A reklámadó progresszív, hiszen 0–50 százalékig terjedhet, ezenkívül diszkriminatív is. A magyar hatóságok mindeddig nem tudták objektíven megindokolni a bevezetését.
A magyar kormány – nyilvánvalóan uniós nyomásra – már jelezte, módosít a törvényen. Az EB örvendetesnek találta a hírt, ám Ricardo Cardoso versenyjoggal foglalkozó szóvivő jelezte, mielőtt bármiről döntenek, szeretnék látni az új törvényt.
De bárhogy módosítja is a parlament a törvényt, a vizsgálatra így is, úgy is szükség van ahhoz, hogy a bizottság megállapíthassa, nem okozott- e már piaci torzítást a reklámadó.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu