Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Közös márkát hoztak létre a balatoni borászok BalatonBor néven. Ez az első, úgynevezett régiós ernyőmárka – létrehozására a borászok szerint azért volt szükség, mert világszerte jellemző, hogy mind a turizmusban, mind a gasztronómiában inkább régiós márkák versenyeznek.
Kép: Balaton felvidék badacsony borrégió borászat szőlő ültevény laposa birtok 2013 09 02 Fotó: Kállai Márton
Nálunk eddig még nem volt ilyen, így megmérettetni sem nagyon tudtuk a régió legjobb borait. A közös bor – olaszrizling lesz – egységes címkével és arculattal jelenik meg április végéig. A saját márkához tehát még lehet csatlakozni, bár már most számos neves borászunk jelezte, érdekli a dolog. Részt vesz benne például a Laposa, a Légli, a Bujdosó, a Homola, a Szent Donát Csopak pincészet és még sokan mások is. A boltokba kerülő bor középár-kategóriában lesz elérhető, körülbelül 1500 forintért. Nem veszünk majd zsákbamacskát, aki ragaszkodik kedvenc pincészetéhez, megtalálja a neki legkedvesebb olaszrizlinget: a címkén ugyanis a borászat neve is szerepel majd.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu