Tanítandó módszer - A hejőkeresztúri példa terjesztése a cél

A társadalmi felzárkózás ügyét szolgálta a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karának most lezárult uniós projektje „Digitális úton-útfélen. Komplex iskolai innováció és digitális szemléletformálás hátrányos helyzetűek körében” címmel.

Ország-világK. G.2015. 12. 02. szerda2015. 12. 02.

Kép: Hejőkeresztúr IV béla általános ikola cigány roma magyar gyerekek közös oktatás csoportos foglalkozás csapatmunka tanulás szegregáció 2014 05 13 Fotó: Kállai Márton

Tanítandó módszer - A hejőkeresztúri példa terjesztése a cél
Hejőkeresztúr IV béla általános ikola cigány roma magyar gyerekek közös oktatás csoportos foglalkozás csapatmunka tanulás szegregáció 2014 05 13 Fotó: Kállai Márton

A pályázat célja a halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek eredményesebb képzését felvállaló Komplex Instrukciós Program (KIP) terjesztése, amelyet példaértékű hejőkeresztúri módszerként is emlegetnek.

Mostanig 12 közoktatási intézmény közel 300 tanára vett részt a hejőkeresztúri módszert terjesztő továbbképzésen, valamint 33 iskola 136 pedagógusa projektpedagógiai, és 45 iskola ezernél is több tanára informatikai oktatáson.

Miután a kormány a pályázatot kibővítette, így jött létre a Miskolc–Hejőkeresztúri KIP Regionális Módszertani Központ a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karán.

Ezek is érdekelhetnek