Indulatok az ügyfélszolgálaton - Segítség gombnyomásra

Ha van hely, ahol gyakran elszabadulnak az indulatok, akkor az (szorosan a bankok és a posták után) a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálata. Legyen az országban bárhol, az ilyen helyiségekben indokolt lehet egy pánikgomb felszerelése – gondolták a NAV-nál, és cselekedtek is. Mostantól az ügyfélszolgálat munkatársait ilyen, támadásokat jelző gomb védi: ha valamilyen inzultus éri őket, ennek megnyomásával hívhatnak segítséget.

Ország-világhj2016. 09. 24. szombat2016. 09. 24.
Indulatok az ügyfélszolgálaton - Segítség gombnyomásra

Szükségük is van rá, Suller Attila, a NAV sajtófőnöke szerint évente 15–20 súlyos eset miatt tesznek feljelentést a rendőrségen. A legkiszolgáltatottabb helyzetben azok a munkatársaik vannak, akik napról napra közvetlen kapcsolatba lépnek az ügyfelekkel. Tavaly tragikus eset történt: két végrehajtót támadtak meg Budapesten, egyikük belehalt a sérüléseibe. A határátkelőkön is gyakran van balhé, a csempészek szinte bármit megtesznek, hogy megvédjék az illegális árut és megússzák a büntetést.

A támadásokat jelző készülékek felszerelése mellett a biztonsági őröket is újra felkészítették a különböző támadások kivédésére.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek