Megtévesztette a fogyasztókat az üdülési jogok eladásáról szóló ajánlataival a Royal Marketing Európa Kft., ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a kiszabható maximális 12,1 millió forintos bírsággal büntette.
A cég 2014 januárjától 2016 júniusáig telefonos és személyes egyeztetések során, valamint a weboldalon népszerűsítette üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatait.
A vállalkozás valótlanul állította, hogy üdülési jogok másodlagos értékesítésével foglalkozik, és ebben a tevékenységében eredményes, mert valójában ezzel nem foglalkozik.
Elhallgatta, hogy a fogyasztóknak lehetőségük van elállási joguk gyakorlására a megbízási szerződés megkötése után, és nem törekedett a jóhiszeműség és tisztesség alapelvének gyakorlására a fogyasztókkal szemben. A GVH súlyosbító körülményként értékelte, hogy a megcélzott fogyasztói kör jelentős része idősekből áll, akik minél hamarabb és nagyobb áldozatot vállalva szeretnék meglévő üdülési jogukat eladni, így kifejezetten érzékenyek és nyitottak az ilyen üzenetekre.