Támadás érte az ukrán katonai repülőtereket és kikötőket, Oroszország jelentős sikereket ér el Donyeckben
origo.hu
Hobbifutóként csodálkozva szoktam nézni a verseny előtt a többi sporttársat: mindenféle tablettával, géllel, sportitallal felszerelkezve indulnak a távon. Városi, jótékonysági félmaratonon.
A cél tehát nem az olimpiai arany vagy új világcsúcs, egyszerűen csak célba „kell” érni. Ha már hobbikocogóként is ennyi teljesítményfokozó (doppingról szó sincs) áll a sportolók rendelkezésére, el sem tudom képzelni, miféle harc mehet az olimpiai éremért! Mert a sport, főleg az élsport világa kegyetlen. Csak az aranyérem számít. És azért mindent fel lehet áldozni. Vagy mégsem?
Aktuális, komoly és nehéz témát feszeget az Orlai Produkció előadása, Jonathan Maitland darabja, a Tagadj, tagadj, tagadj. A nem is olyan távoli jövőben, 2026-ban két tehetséges rövidtávfutónő az olimpiára készül. Nemzetük büszkeségei, egymás kibékíthetetlen riválisai.
Valamiben azonban mégis egyetértenek: mindketten dopping- és csalásellenesek. A győzelemért bármire képesek, minden legális eszközt bevetnek. De vajon legális-e az új termék, amely nyilvánvaló előnyhöz juttatja használóját, ám mivel még kevesen ismerik, így a doppingszerek listáján sem szerepelhet?
A világ legjobb edzője csak a világ legjobb futóját trenírozhatja, ugyanakkor szinte uralkodik is felette. De vajon meddig lehet hallgatni a világ legjobb edzőjére, meddig lehet csalás nélkül a legjobbnak lenni? Az élsport farkastörvényei azonban világosak, aki nem felel meg nekik, az könnyen a süllyesztőben végezheti.
A főszerepben Lovas Rozi és Ullmann Mónika hitelesen alakítja a saját morális dilemmáival küzdő futónőt és a kőkemény edzőt, Sztarenki Dóra kiváló rivális futóként. Nagy Dániel Viktor mint sportújságíró és mint élettárs maga az élő kétely, Ficzere Béla kisebb epizódszerepekben remekel.
origo.hu
metropol.hu
origo.hu
magyarnemzet.hu
bama.hu
koponyeg.hu
nemzetisport.hu
magyarnemzet.hu
origo.hu
nemzetisport.hu
mandiner.hu
origo.hu