Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Minden három évvel ezelőtt kezdődött, mikor az internetről rendelt márványasztalt sérülten szállították ki a brit Chris Owen lakására. Panaszt tett, mire 72 ezer forintnyi kártérítést kapott. A marketingesként dolgozó férfi ezen felbátorodott. Eszébe jutott, hogy már számtalanszor járt pórul a majonéz miatt: ezt a szószt ugyanis utálja, s az éttermekben a rendeléskor hiába kérte, hogy hagyják el, a legtöbbször mégis azzal szolgálták fel az ételt. Korábban nem mert szólni, ám most már direkt várja, hogy elszúrják a rendelést. Mióta először reklamált, összesen 3000 fontra, tehát több mint egymillió forintra tett szert: ha például a hamburgere a kérés ellenére majonézzel érkezik, megeszi a java részét, majd odainti a pincért, s panaszt emel. A legrosszabb esetben is kedvezményhez jut, de az is megtörtént már, hogy a szendvicset kihúzták a számláról.
Ráadásul az önkiszolgáló étteremben mindeközben hangosan elégedetlenkedik a piszkos tálcák és a koszos mosdók miatt. Hogy a vendéglátósok elhallgattassák, inkább bónuszban részesítik: ezzel évente 16 ezer fontot keres. Ha túl sokáig kell sorban állnia vagy elégedetlen a kiszolgálással, hívatja az üzletvezetőt, s addig handabandázik, mígnem valami módon kárpótolják. Egyszer az elszúrt pizza miatt több mint 100 ezer forintos elégtételt is kibrusztolt már.
– Versenyzünk az édesapámmal, melyikünk tud nagyobb összeget összepanaszkodni – ismerte el Chris a Sun című lapnak. Azt is elárulta: a titka abban rejlik, hogy határozott, de nem agresszív. Alaposan utánanézett a jogainak, így ütős érvekkel válaszol, ha próbálják megtagadni tőle a kártérítést.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu