Kikotyogta a pszichológus: Ezért váltak el valójában a Házasság első látásra sztárjai
borsonline.hu
A Scores Group piackutatása szerint a kiskereskedelmi láncok közül a SPAR Csoport áruházait kedvelik a legtöbben, ha hústermék vásárlásáról van szó. A lakosság minőségi ellátása érdekében a SPAR több mint 15 éve saját húsüzemet is működtet Magyarországon.
Fotó: MolnarZsolt
A SPAR Csoport áruházai lettek a kedvenc frisshús vásárlási helyszínek egy reprezentatív internetes kutatás szerint, amelyet a Scores Group végzett el a közelmúltban – értesült a Világgazdaság. A piackutatás a Magyarországon friss húst vásárló felnőtt lakosság körében a húsvásárlási szokásokat elemezte, amelyeket húspultból, hentespultból kimérve, illetve előre csomagoltan az önkiszolgáló hűtőkből és hűtőládákból lehet megvásárolni. Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a fel nem dolgozott nyers húsok terén a SPAR-t részesítik előnyben a vásárlók országszerte, legyen szó sertésről, marháról, különböző szárnyasokról, vadhúsokról vagy egyéb húsokról, például nyúlról.
„A SPAR a hazai piacra lépése óta elkötelezett a minőségi húsok iránt, s kiemelt figyelmet fordít a magyar vásárlók friss hússal történő ellátására, hiszen a háztartások egyik legfontosabb fogyasztási cikkéről van szó. A kiskereskedelmi láncok közül a SPAR volt az első, amely önálló húsüzemet indított. A REGNUM Húsüzem és Oktatóközpontra az elmúlt 15 évben több mint 8 milliárd forintot költött a SPAR Csoport.
A húsüzem közben nem csak szakmai központtá vált, hanem az ország egyik legmodernebb technológiával rendelkező húsfeldolgozó egysége is lett, ahol 2019-ben 2611 szarvasmarhát és 451 ezer félsertést dolgoztak fel.
A termelés volumene meghaladta a tavalyi üzleti évben a 39 850 tonnát, a magyar beszállítók aránya pedig a 80 százalékot” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A hús az egyik alapvető élelmiszerforrásunk, amely mind a fehérje, mind a nyomelemek, mind pedig a vitaminok szempontjából lényeges eleme a táplálkozásunknak. A SPAR Csoport esetében a pultos hústermékek generálják a nagyobb forgalmat, de a vásárlói trendek egyre inkább megkövetelik az előre csomagolt, előre szeletelt védőgázas vagy vákuumos kényelmi termékek polcon tartását is.
borsonline.hu
metropol.hu
life.hu
mandiner.hu
szoljon.hu
koponyeg.hu
nemzetisport.hu
vg.hu
mandiner.hu
origo.hu
nemzetisport.hu
origo.hu