
Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu

Hirdetés – Sokan még mindig abban a tévhitben vannak, hogy a keresőoptimalizálás során alkalmazott linképítési technikák közül csak az működik, amikor fizetett tartalomba bújtatunk bele egy visszamutató linket. Ennél szerencsére van egy sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb módszer is. Mutatjuk a részleteket.
A keresőoptimalizálásnak fontos része a linképítés, viszont fontos kiemelni, hogy a szponzorált tartalmakba bújtatott backlinkek rövid távú sikereket hoznak csak. Ha a linképítést hosszú távon szeretnénk csinálni, ahhoz egy kicsit többet kell tenni, mint megfizetni egy szövegírót, hogy írjon egy cikket egy témáról, s tegye bele a szövegbe a vállalat linkjét.
Amennyiben hajlandóak vagyunk a keresőoptimalizálás során időt és energiát szánni egy eredeti tartalom megalkotására, sokkal több backlinket tudunk így szerezni, mint egy tipikus PR cikkel.
Amennyiben betartjuk a következő tanácsokat, az így megírt és megszerkesztett cikket emberek ezrei osztják majd meg blogbejegyzésekben, szakmai magazinokban, fórumokon vagy akár nívósabb hírportálokon is.
Minél érdekesebb és egyedibb a cikk, amelyet kiteszünk a vállalat honlapjára vagy blogjába, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az emberek a Google keresések alapján hivatkozni fognak a remekül megírt és megszerkesztett, informatív cikkre.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu