Így lehet leegyszerűsíteni 2021-ben a keresőoptimalizálás során a linképítést

Hirdetés – Sokan még mindig abban a tévhitben vannak, hogy a keresőoptimalizálás során alkalmazott linképítési technikák közül csak az működik, amikor fizetett tartalomba bújtatunk bele egy visszamutató linket. Ennél szerencsére van egy sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb módszer is. Mutatjuk a részleteket.

PénzforgatóPR cikk2021. 01. 19. kedd2021. 01. 19.
Így lehet leegyszerűsíteni 2021-ben a keresőoptimalizálás során a linképítést

Egyszerűbb a keresőoptimalizálás során ezt a linképítési technikát követni

A keresőoptimalizálásnak fontos része a linképítés, viszont fontos kiemelni, hogy a szponzorált tartalmakba bújtatott backlinkek rövid távú sikereket hoznak csak. Ha a linképítést hosszú távon szeretnénk csinálni, ahhoz egy kicsit többet kell tenni, mint megfizetni egy szövegírót, hogy írjon egy cikket egy témáról, s tegye bele a szövegbe a vállalat linkjét.

Forrás: freepik.com

Eredeti és egyedi tartalom jelenti a hosszú távú megoldást

Amennyiben hajlandóak vagyunk a keresőoptimalizálás során időt és energiát szánni egy eredeti tartalom megalkotására, sokkal több backlinket tudunk így szerezni, mint egy tipikus PR cikkel.

Mitől lesz ütős egy online cikk?

Amennyiben betartjuk a következő tanácsokat, az így megírt és megszerkesztett cikket emberek ezrei osztják majd meg blogbejegyzésekben, szakmai magazinokban, fórumokon vagy akár nívósabb hírportálokon is.

  • Ne másoljunk és ne is fordítsunk. Írjunk eredeti cikket, amely legalább 1000 szóból áll.
  • Használjunk saját készítésű infográfokat, ábrákat, grafikonokat és diagramokat, hogy jobb vizuális élményt nyújtsunk az olvasóinknak.
  • Tegyünk a bekezdések közé képeket (kerüljük az ingyenesen elérhető vagy fizetős stack fotókat), hogy ne ijedjen meg az olvasó a hosszú szöveg láttán.
  • Használjunk egy-egy magyarázat mellé videót is, hiszen mindig vannak olyan felhasználók, akik könnyebben megértik a szöveget, ha elmondja nekik valaki egy csinos videóban.
  • Általában az egyedileg készített felmérések és kutatások, illetve a szakemberek által írt cikkek sokkal nagyobb sikerrel járnak, mint egy leinformálhatatlan, hivatkozásokat sem említő írás.
  • Minél érdekesebb és egyedibb a cikk, amelyet kiteszünk a vállalat honlapjára vagy blogjába, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az emberek a Google keresések alapján hivatkozni fognak a remekül megírt és megszerkesztett, informatív cikkre.