Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Vicces és zenés – állítólag ilyen a trendi reklám. A legjobb filmek, hirdetések versengtek a minap Egerben az országos reklám- és marketingkonferencián.
A Mérleg 2008 nevű megmérettetésen 28 darabot méltattak díjra. A legek listájában csupa „ismerőssel” találkoztam. Ott volt például a lány a kávézóból, aki azt hajtogatta a telefonba, hogy: „Én szeretlek jobban”, meg a fiú az autószerelő műhelyből, aki azon édelgett a babájával, melyikük teszi le előbb a mobilt. Így próbáltak rábeszélni egy 0 percdíjas szolgáltatásra.
Nem hiányoztak a nyertesek közül az energikus teknősök sem, amik kiugrottak az akváriumból, mihelyt rájuk löttyent az aromás üdítőital. Az ehhez hasonló „állati” filmek főleg a gyerekeket célozzák, akik egyre nagyobb hatalommal bírnak. A Szonda Ipsos legutóbbi kutatása ugyanis kiderítette, hogy a szülők vásárlásait a háttérből a 8–14 éves csemeték irányítják. Még tévét, autót is úgy vásárol minden harmadik család, hogy kikéri a tévéreklámon és újsághirdetésen nevelkedett aprónép véleményét.
Voltak korhatáros témák is az egri versenyen. Tarolt a mezőnyben egy óvszerreklám, mely azt a képzetet keltette, hogy attól a bizonyos kondomtól aztán olyan, de olyan élményben lehet része a használójának… Hogy a poénos filmek füllentettek-e, azt nem vizsgálta a zsűri – emiatt többnyire a Gazdasági Versenyhivatal sújt le milliós bírságaival. Versenybe szálltak a banki szolgáltatásokat ajánlgató csalafinta alkotások is, amiken egész addig remekül szórakozunk, míg nem maradunk adósak a havi törlesztőrészlettel. Díjazták azt a filmet, melyben az álláskereső naiv lány bankárok közt téblábol, sőt, újabban álszakállal tűnik fel. A kampány készítői legalább joggal ismételték, amit minden tini betéve fúj: Köszönjük, Emese!
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu