Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Naponta tucatszámra érkeznek online postaládánkba kéretlen vagy érdektelen reklámok. Vajon a feladók miért nem képesek felmérni a fogyasztók igényeit?
A magyar internetezők 62 százaléka úgy véli, többnyire számára érdektelen reklámajánlatot kap azoktól a cégektől, melyekkel kapcsolatban áll. A távközlési cégek, webáruházak, közmű- és más szolgáltatók reklámajánlatai a legtöbbször nem érnek célt, s csak bosszúságot okoznak az internet-használóknak. Ráadásul 58 százalékuk úgy érzi, hogy a szolgáltatók nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket. A felmérés szerint a 18-29 éves korosztály leginkább az ügyintézés mikéntjére panaszkodott, míg leginkább a 40-49 évesek közöttiek nehezményezték a régi ügyfelek megbecsülésének hiányát.
A SugarCRM ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszer hazai képviseletét ellátó Infotéka megbízásából készített felmérés rávilágított arra, hogy az internet-használók harmada igényelné a testre szabott kedvezményeket, 37 százalékuk pedig határozottan elégedetlen a szolgáltatók ügyintézésével.
Az elmúlt két évben az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek (CRM) hatalmas fejlődésen mentek keresztül. A mai CRM rendszerek integrálhatóak a közösségi szolgáltatásokkal, működnek okostelefonokon, rengeteg kiegészítő modullal rendelkeznek, melyek megkönnyítik a különböző – például humánerőforrás-gazdálkodási – folyamatok kezelését.
A szolgáltatók és fogyasztók közötti kapcsolat javítása érdekében március 8-9-én rendezik meg a II. Virtuális HR EXPO-t, melynek fókuszában a CRM rendszerek állnak. A kétnapos rendezvény interneten is megtekinthető jövő kedden és szerdán, 10 és 16 óra között, a HR Expo oldalán. Itt a SugarCRM rendszeren kívül az Oracle és más gyártók szoftvereit is megismerhetik a látogatók. Az előadások részletes programja ugyancsak a rendezvény weboldalán érhető el.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu