Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Vagyis azon fiatalok csoportja, melynek tagjai minden más korcsoport tagjainál több kapcsolódásra alkalmas készüléket, táblagépet, okostelefont használnak.
A technológia fejlődése hozta magával az új generáció megszületését, amely betűjelzőjét a kapcsolódás kifejezés angol megfelelője (connection) után kapta. A Nielsen digitális fogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmánya szerint a 18 és 34 év közötti fiatalok minden más korosztálynál több közösségi kapcsolódásra alkalmas eszközt használnak.
Mint kiderült az amerikai fiatalok megközelítőleg negyede C generáció bázisát. Ők azok, akik a legaktívabb fogyasztó bázist jelenthetik a marketing szakértők számára. Körükben 27 százalék néz online videót, 27 százalék rendszeres felhasználója az online közösségi oldalaknak, 33 százalékuk rendelkezik táblagéppel és 39 százalék okostelefonnal. Velük szemben ugyanis a 35-49 év közöttiek 30, az 50 és 64 év közöttiek alig 20 százaléka használ internetezésre alkalmas mobilt, táblagéppel pedig az előbbiek 29, utóbbiaknak csak 21 százaléka rendelkezik. – derült ki az ELTE hírleveléből.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu