Megjelent a C-generáció!

Vagyis azon fiatalok csoportja, melynek tagjai minden más korcsoport tagjainál több kapcsolódásra alkalmas készüléket, táblagépet, okostelefont használnak.

Család-otthonKovács Réka2012. 02. 28. kedd2012. 02. 28.
Megjelent a C-generáció!

A technológia fejlődése hozta magával az új generáció megszületését, amely betűjelzőjét a kapcsolódás kifejezés angol megfelelője (connection) után kapta. A Nielsen digitális fogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmánya szerint a 18 és 34 év közötti fiatalok minden más korosztálynál több közösségi kapcsolódásra alkalmas eszközt használnak.

Mint kiderült az amerikai fiatalok megközelítőleg negyede C generáció bázisát. Ők azok, akik a legaktívabb fogyasztó bázist jelenthetik a marketing szakértők számára. Körükben 27 százalék néz online videót, 27 százalék rendszeres felhasználója az online közösségi oldalaknak, 33 százalékuk rendelkezik táblagéppel és 39 százalék okostelefonnal. Velük szemben ugyanis a 35-49 év közöttiek 30, az 50 és 64 év közöttiek alig 20 százaléka használ internetezésre alkalmas mobilt, táblagéppel pedig az előbbiek 29, utóbbiaknak csak 21 százaléka rendelkezik. – derült ki az ELTE hírleveléből.
 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek