Schobert Lara melltartó nélkül vonult - videó
origo.hu
21 országban vizsgálták a közösségi oldalak legnépszerűbb tartalmait, melyből kiderült a zene mindent visz.
Fotó: Nemeth Andras Peter
Az elmúlt évek egyértelműen a közösségi oldalak robbanásszerű elterjedéséről szóltak a médiában. Nagy-Britanniában, az Egyesült Államokban, Oroszországban és sok európai államban a felnőtt népesség mintegy fele használja a Facebook és társai szolgáltatását. Felvéve a haladás irányát a mobiltelefonok is óriási technológiai fejlődésen mentek át, így mára már világszerte elterjedtek az okostelefonok, mellyel nemcsak a telefonálás, de a kép- és zene- és email küldés is egyszerűvé vált.
E technológiák elsősorban a fiatalok és a magasan iskolázottak körében terjedtek el. A vizsgált országok szinte mindegyikében megfigyelhető volt a 30 évesnél fiatalabbak és a felsőfokú végzettséggel rendelkezők relatív túlsúlya a közösségi médiahasználók és az okostelefonnal rendelkezők körében.
A fiatalok pedig leginkább a zenével és filmekkel kapcsolatos véleményüket osztják meg internetes ismerőseikkel. Jelentős számban posztolnak helyi ügyekkel, sporttal és politikával kapcsolatos bejegyzéseket, míg a vallási témájú tartalmak erősen lemaradva követik ezeket gyakoriságban – írja az ELTE hírlevele.
origo.hu
mindmegette.hu
travelo.hu
magyarnemzet.hu
teol.hu
koponyeg.hu
mindmegette.hu
origo.hu
mandiner.hu
mandiner.hu
origo.hu