Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A GfK Hungária kutatásából kiderül, hogy habár a válság hatására sok háztartás visszavett az ünnepi kiadásaiból is, hagyományokat követve húsvéti édességet a legalacsonyabb jövedelemmel rendelkezők is vásárolnak.
Nincsen Húsvét tojás és nyúl nélkül – mondhatnánk – és valóban: a háztartások mintegy harmada továbbra is hagyományos csokoládéfigurákat vásárol, egyötödük pedig vaalmilyen húsvéti ajándékcsomagot, illetve meglepetést tartalmazó tojásokat vett a családjának.
A háztartások húsvéti édességekre legtöbbet hipermarketben költenek, de a csoki figurák a kisboltok kínálatában is jól fogynak.
Érdekes, hogy az ajándékot tartalmazó tojásokat jellemzően a fiatal, 40 évesnél nem idősebb háziasszony vezette gyerekes családok vásárolnak. Ezzel szemben a húsvéti ajándékcsomagok vásárlói között az idősebb, nagyvárosi háztartások szerepelnek nagyobb súllyal, ahol már nincs 14 évnél fiatalabb gyermek a családban. Vélhetően tehát nem saját fogyasztásra, hanem a külön háztartásban élő hozzátartozóknak, unokáknak kedveskednek vele.
A húsvéti időszak másik slágerterméke a sonka. Ezzel kapcsolatosan döbbenetes eredményeket közölt a Gfk Hungária, ugyanis a háztartások teljes éves fogyasztási cikk kiadásaiknak 8 százalékát költik el feldolgozott húskészítményekre, összesen közel 230 milliárd forintot. A húsvéti sonka ennek a hat százalékát teszi ki, vagyis közel 14 milliárd forintot költünk el rá éves szinten.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu