Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Ha megkérdezzük a külföldieket, hogy mi jut eszükbe Magyarországról, bizonyára az elsők között halljuk tőlük a Túró Rudit.
Vajon hányan tudják, hogy a hungarikumnak számító Túró Rudi nem feltétlenül jelent egyet a Piros Pöttyössel? Aligha, mert ezzel legtöbb honfitársunk sincs tisztában, amit bizonyít a múlt héten bemutatott Facebook-os kutatási eredmény is, mely szerint ott a legkedveltebb magyar márkaoldal a Piros Pöttyös Túró Rudié.
Ha magát a fogalmat nézzük, valóban magyar termékről van szó, ám a Piros Pöttyös immár jó néhány éve egy holland cég tulajdona.
Igaz, egy több mint 40 éves múlttal rendelkező márkát felülmúlni csak nehezen lehet, és a sokak fejében kialakult „piros pöttyös” képen változtatni nagy feladat.
Habár a nagy Túró Rudi-teszten jól szerepelt a Piros Pöttyös, mégis az első helyet a Cserpes Sajtműhely Trudija nyerte el. A kutatásról bővebben ITT olvashat.
Szabad piac lévén, mindenki kezében ott a döntés joga, melyik terméket veszi le a polcról, azonban érdemes körülnézni a túrós rudak piacán. Hogy csak az ismertebbeket említsük: Mizo Túró Rudi, Sole Rudi, s az egyik legnépszerűbb sajtműhelyből származó Cserpes Trudi.
Érdemes hát körülnézni a Magyar Termékek honlapján, vagy követni a friss magyar híreket a Facebookon.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu