Megmentették a Herz-et

A Bonafarm Csoport jóvoltából ismét megtalálhatók az üzletek polcain a Herz termékek: fél évvel azt követően, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a vállalat eszközeinek megvásárlását.

GazdanetPethes József2010. 09. 06. hétfő2010. 09. 06.

Fotó: fotopstudio

Megmentették a Herz-et Fotó: fotopstudio

A tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így a Herz márkanevet is a Bonafarm Csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg, így maradhatott továbbra is magyar tulajdonban egy nemzetközileg is elismert magyar élelmiszermárka. A nagy hagyományokkal rendelkező, 128 éves Herz márka megújulva, a hagyományos kiváló minőségben 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a fogyasztók asztalára. A termékek a Pick Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz gyárban korábban használt eszközökön készülnek. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketing tevékenységre majdnem 100 millió forintot költöttek az elmúlt fél évben.

A Herz márkanév alatt forgalmazott termékek (Csemege szalámi, Paprikás szalámi, Chorizo, Felizzo szalámi, Zöldfűszeres szalámi, Pikáns szalámi, Paprikás vastagkolbász, Csemege vastagkolbász, Csípős vastagkolbász) megtartották tradicionális értékeiket, ugyanakkor sikerült ízvilágukat a jelenkor fogyasztóinak elvárásainak is megfeleltetni. A termékek alapanyagait a Bonafarm cégcsoporthoz tartozó, mezőgazdasági tevékenységgel foglalkozó hazai vállalkozások állítják elő. A tradicionális értékek megtartásával, a minőségi alapanyagokkal, az egyedi technológiával és a modern gyártósorokkal a tulajdonosok azt remélik, hogy a Herz márka újra elfoglalja az őt megillető helyet a magyar húsipari márkák között itthon és külföldön egyaránt
Pethes József.

Ezek is érdekelhetnek