Miért venne magyar terméket egy multilánc?

Magyar élelmiszeripari beszállítói fórumot és konferenciát tartanak Debrecenben, ahol arról kaphat felvilágosítást az érdeklődő, hogy miként szállhat be sikeresen egy önkormányzat, a kistermelők a honi élelmiszer-termelésbe, élelmiszer-kereskedelembe.

GazdanetO. Horváth György2012. 12. 03. hétfő2012. 12. 03.
Miért venne magyar terméket egy multilánc?

Mi a jövőkép 2013-ra az élelmiszerpiacon? Hogyan lehet támogatni a vidéken élő hátrányos helyzetű embereket abban, hogy be tudjanak kapcsolódni a mezőgazdasági termelésbe, mit tehet ezért egy vállalat vagy egy önkormányzat? Hogyan tud alkalmazkodni a jelen kihívásaihoz az agrár felsőoktatás? Hogyan és miért tehető érdekeltté egy multinacionális vállalat abban, hogy magyar termelőktől vásároljon árut? Mit tehet ezért az idei évben megalakult, a gyártókat, termelőket, forgalmazókat összefogó Magyar Gasztro Térkép Klaszter?

Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ az agrárium vezető szakembereivel a második alkalommal megrendezésre kerülő Magyar élelmiszeripari és beszállítói fórum és konferencián, melyet a Debreceni Egyetem Agrár és Gazdálkodástudományi Centrum aulájában 2012. december 6-án tartanak. A felvetett kérdésekre Orsolyák Zoltán, Magyar Gasztro Térkép Klaszter elnöke, Kósa Lajos, Debrecen polgármestere, Prof. Dr. Nagy János, a Debreceni Egyetem Agrár és Gazdálkodástudományi Centrum elnöke, Dr. Prokisch József, a Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter elnöke, B. Nagy László Csongrád megyei kormánymegbízott, Rácz Róbert, Hajdú-Bihar megyei kormánymegbízott, Wachal Kálmán, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye földművelésügyi igazgatója és Eötvös Barbara, Tesco Global Áruházak Zrt. vállalati kapcsolatok menedzsere ad választ.

Ezek is érdekelhetnek