Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Kevesebb sört ittunk az idén, mégis több sörös doboz került a szemétbe. Hiába drágább és környezetszennyezőbb, egyre nő a dobozos kiszerelés népszerűsége.
Idén csökkent a háztartások otthoni sörfogyasztása. A visszaesés ugyanakkor kizárólag az üveges termékeket érinti, a dobozos sörök értékesítése tovább nőtt – közölte a GfK Hungária.
A GfK adatai szerint a magyar családok 44 százaléka sörfogyasztó. Egy átlagos háztartás 81 liter sört fogyasztott tavaly. Ez visszaesés a korábbi évekhez képest, 2006-ban átlagosan 82 litert, 2007-ben 86 litert gurítottak le a sörbarátok. A csökkenés kizárólag az üveges termékeket érinti, amelyek fogyasztása 30 százalékkal esett vissza. A dobozos termékekből azonban több fogyott, így részesedésük átlépte az 50 százalékot. A műanyag palackok is folyamatos előretörést mutatnak, a megvásárolt mennyiség immár 7 százalékát adják.
A GfK Hungária kutatásaiból kiderül, hogy az átlagos sörvásárló az erősebbik nem képviselői közül kerül ki, középkorú, és jellemzően egyedül, néhány perc leforgása alatt választja ki sörmárkáját. A fiatal felnőttek inkább a divatos, multi-márkákat vásárolják, míg a nyugdíjasok elsősorban az ára alapján választják ki a terméket. A vizsgálat arra is kitér, hogy vásárlás közben a trendi, drága söröket inkább a kosár tetejére tesszük, de ennek a „felvillantásnak” leggyakoribb művelői inkább a fiatalok – minél idősebb valaki, annál inkább elrejti a terméket a kosárba.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu