Közélet
A lakosság majdnem felének, 48 százalékának komoly kihívást jelent a megfelelő húsvéti sonka beszerzése a Pick megbízásából március elején készült reprezentatív kutatás szerint.
Kép: A vásárlók 31 százalékának fontos, hogy magyar gyártótó származzon a húsvéti sonka, Fotó: Shutterstock, Forrás: shutterstock
Az élelmiszeri vállalat közleménye szerint
a válaszadók 68 százaléka számolt be arról, hogy a gondos előkészületek dacára korábban túl zsíros (30 százalék), a nem megfelelő ízű és fűszerezésű (28 százalék), száraz és rágós (23 százalék), vagy éppen túl sós (19 százalék) sonka került az asztalra, netán a sok munka dacára a sonka nyers maradt (10 százalék).
A rizikó csökkentése érdekében a döntés meghozatalakor
fontos szempont a válaszadók 31 százaléka szerint, hogy a sonka magyar gyártótól származzon, 28 százalék csakis a megszokott, bevált márkát keresi, 29 százalék kimondottan az olyan hagyományos sonkákat keresi, amelyek hagyományos pácolású, bükkfán füstölt termékek.
Közélet
A kutatás adatai alapján
a vásárlók mindössze 11 százalékának számít kizárólag csak az ár.
A többség tehát ragaszkodik a jól bevált, megbízható márkához, kevesebben vannak (16 százalék), akik a rizikó ellenére szeretnek kísérletezgetni a különféle húsvéti sonkák között.
origo.hu
borsonline.hu
origo.hu
vg.hu
szoljon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
origo.hu
magyarnemzet.hu
origo.hu
origo.hu