Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja

A termék kedvelőinek azonban nem kell újat keresniük, ugyanis a kávé Tchibo Family helyett Eduscho Family néven tovább kapható.

KözéletMW 2024. 11. 02. szombat2024. 11. 02.

Kép: Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz, Fotó: Taras Grebinets, Forrás: shutterstock

Close-up,Shot,Of,A,Person,Holding,A,Cup,Of,Espresso
Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz
Fotó: Taras Grebinets Forrás: shutterstock

Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a sárga csomagolású Tchibo Family darált kávé – írja a Mindmegette.

A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé. Jellegzetes, messziről kiszúrható sárga csomagolását a magyarok nagyon jól ismerik. A Tchibo Family egy közkedvelt, évek óta nagy tételben árusított darált kávé, ami ott volt szinte minden élelmiszerboltban a polcokon. Sokan ezt töltötték a kotyogósba vagy tették a kávéfőző filterébe, vitték a munkahelyre, az irodába. A Tchibo Family brand azonban megszűnik, sőt talán már el is tűnt a boltokból.

A változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek ezentúl Eduscho Family lesz a neve. Ezzel együtt a kávé csomagolása is megújul.

Azaz hiába szüntetik meg a kávémárkát, a darált kávé receptje és így az íze is marad a régi – csak más név alatt.

Az Eduscho márkát Eduard Schopf alapította 1924-ben, amit a Tchibo felvásárolt az 1990-es évek végén. A cég Wiener Extra, Gala és Eduscho márkanév alatt forgalmazza a termékeit, főként Ausztriában, Csehországban, Szlovéniában és Magyarországon.

Ennyire népszerű a kávé Magyarországon

A régióban a Mol kútjain értékesített csészés kávék alapján a magyarok körében nagyon népszerű a fekete nedű. A magyar olajtársaság a kávé világnapján, szeptember 29-én tette közé statisztikáját arról, hogy a régióban található benzinkútjain mennyi kávé fogy. Ebből kiderült, hogy a magyaroknál csak a csehek ittak több kávét az év első nyolc hónapjában.

A magyarok közt a legnépszerűbb az eszpresszó volt, amit a kapucsínó és latte követett.

A kávé ára meredeken emelkedett az elmúlt években, és várhatóan ez a továbbiakban is így lesz. Vietnám a világ első számú robustatermelője, amivel a globális termés egyharmadát adja. Az ázsiai országban azonban idén várhatóan  a szokásosnál kevesebb kávébabot szüretelhetnek az esős időjárás miatt.

Ez is érdekelhet

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek