Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Vegyük például egy naponta ingázó MÁV-utas esetét.
A szóban forgó úr a MÁV közreműködésével Őrbottyánból jár be a fővárosba minden munkanapon, tehát havonta 40 alkalommal ül fel a vonatra.
A vonat reggelente Vácról indul, Őrbottyánig a menetidő 24 perc, a menettávolság 18 km, az átlagsebesség 45 km/óra. Mire a szerelvény Őrbottyánba ér, összeszed 8-10 perc késést. Ezt a haladó – vagy éppenséggel: nem nagyon haladó – tendenciát Budapestig nagyjából meg is tartja.
S történik mindez havi 21 ezer forintért.
Hogy a vonatok miképpen néznek ki, most hagyjuk.
A legédesebb: a 40 alkalomból legalább kétszer a járat kimarad! Mert hogy belógott egy ág a sínekre és le kellett vágni, vagy hóakadály, netán baleset jött közbe. Írásos kérdésre okként leginkább a vágányok állapotát válaszolják az illetékesek.
Hogy évente hány milliárdba kerül mindannyiunknak a MÁV léte, hagyhatnánk, de a végtelenségig ne tegyük.
Miből, minek, meddig van még MÁV?
Vagy eladják, s lesz belőle Mayer Árpád Vasúttársaság?
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu