Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Kilométerenként 324 millió forintba került a Sopron-Szombathely-Szentgotthárd vasúti pályaszakasz. A GYSEV Zrt. 15 hónapig tartó felújítási beruházását hétfőn délután átadták át. A 2007–2013 közötti időszakban ez volt az első olyan vasúti projekt, amelyet az Európai Unió támogatásra érdemesnek ítélt, és jóváhagyott.
Összesen 48,6 milliárd forintot költött a GYSEV arra a beruházásra, melyben felújította a Sopron-Szombathely-Szentgotthárd vasúti pályaszakaszt. A rekonstrukció 15 hónapon át tartó munkálatai során, 154 km-nyi sínt, 320 000 tonna zúzott követ és 27 000 tonna betont használtak föl .
A felhasznált összegből az Európai Uniós támogatás mértéke 85% volt. A 2009 szeptemberében megkezdett kivitelezésen megközelítőleg 300 ember dolgozott. A fejlesztéseknek köszönhetően a dízelmozdonyok helyét a 2010/11-es menetrendtől kezdődően a villamos vontatás veszi át. Szombathely és Szentgotthárd között előreláthatólag 2011 nyarától kerülhet sor a 120km/h-s sebességemelésre, így a menetidők jelentősen csökkennek majd a felújított pályán. A beruházás várhatóan 2012 decemberében zárul, addigra elkészül ugyanis a soproni aluljáró, a szombathelyi felüljáró, és a GYSEV beszerez még négy villamos motorvonatot is.
Érdekesség, hogy a 2007–2013 közötti időszakban ez volt az első olyan vasúti projekt, amelyet az Európai Unió támogatásra érdemesnek ítélt, és jóváhagyott.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu