Újdonság: érzelemfelismerő rendszer

A Telenor szeptember elején forradalmi újítást vezetett be, ami már az első két hónap után látható eredményt hozott. A magyar fejlesztésű, nemzetközi viszonylatban is egyedülálló rendszer használatával eredményesen növelhető az ügyfelek elégedettsége.

Ország-világKovács Réka2011. 11. 24. csütörtök2011. 11. 24.

Kép: Beautiful customer representative with headset smiling during a telephone conversation

Újdonság: érzelemfelismerő rendszer
Beautiful customer representative with headset smiling during a telephone conversation

A Telenor Magyarország telefonos ügyfélszolgálata fél éven át tesztelte az új rendszert, mielőtt szeptemberben éles üzemben kezdte el használni a teljes egészében magyar fejlesztésű Voice Minert. A rendszer lényege, hogy automatikusan feldolgozza az ügyfélszolgálatra befutó összes telefonhívást, felismeri, hogy a cég számára fontos kulcsszavak elhangzanak-e a beszélgetésben. Ezen felül a beszédben megjelenő érzelmek önálló felismerésére is képes, így adott esetben egy-egy panasz vagy probléma sokkal gyorsabban azonosítható. Mivel a Voice Miner minden telefonbeszélgetésről automatikusan jelentést küld az illetékes kollégához, a Telenor ügyfélszolgálati munkatársai szinte azonnal reagálhatnak egy-egy problémára, kérésre, kérdésre.

Szabó Noémi, a Telenor Magyarország Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta: a csaknem fél évig tartó tesztelési időszak során meggyőződtek arról, hogy a rendszer jelentős előrelépést jelent a telefonos ügyfélszolgálat munkájában. A mintegy két hónapja tartó élesben alkalmazás során máris érezhető a fejlődés, mely főként az ügyfelek pozitív visszajelzéséből mérhető le.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek