Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A magyarok 65,5 százalékának vannak kedvenc borai, azok aránya viszont, akik mindig ugyanazoktól a termelőktől vásárolnak, ettől elmarad, csak 35,8 százalék – derül ki az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) legfrissebb kutatásából.
Borfogyasztási szokásainkról készített felmérést az AKI, melyből kiderül, hogy a megkérdezettek csaknem kétharmadának vannak kedvenc borai, de ugyanekkora arányban nem ismerik az új borminőségi kategóriákat, azaz az uniós oltalom alatt álló eredetmegjelöléseket vagy a földrajzi árujelzővel ellátott magyar borokat. Százból kevesebb, mint 9 ember mondta azt, hogy teljesen kiigazodik a borvidékek, borrégiók között. A válaszolók 40 százaléka nem tudta, hogy 22 borvidék van az országban. Amikor spontán kellett ilyen területeket megnevezni, a megkérdezettek alapvetően csak 5 borrégiót tudtak megemlíteni.
Kiderült, hogy a lakosság 60 százaléka kevesebb mint 1000 forintot ad ki egy üveg borért. A harmaduk szerint egy palack nem ér 2000 forintnál többet, míg a válaszadók tizede akár 5000 forintot is megadna. Ugyanakkor 43,2 százalék 1000–2000, 31,4 százalék 2000–5000 forintot is elkölt, ha ajándékba veszi a bort.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu