Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Úgy látszik, vagy a válság nem (volt) elég mély, vagy mi vagyunk túl hiúk. Szinte minden fogyasztói területen visszafogtuk magunkat a vásárlásban, a jól ápoltságra azonban még a nehéz időkben is adtunk.
Legalábbis erre utal a dm drogerie markt éves jelentése: ha nem is nőtt, de nem is csökkent a drogérialánc magyarországi forgalma a 2009/2010-es gazdasági esztendőben.A cég vezetői azt mondják, a vevők mindig azt keresik, ami biztonságot és felelősségtudatot közvetít – ahol kedvesek az eladók, ahol kiváló a minőség, ahol tartós árstratégiával dolgoznak, ahol az üzletben otthon érzi magát a vásárló. Innen az új szlogen: „Itt vagyok Önmagam, itt vásárolok.”
Az eredeményekhez hozzájárultak a „csak dm-ben megvásárolható” termékek is. Például a nagy „zöld hullám” idején bővítették az ökotermékek listáját, új natúrkozmetikumokat vezettek be, homeopátiás arckrémeket és teákat is le lehet már venni a polcokról. S hogy senkiben ne maradjon kétely a minőség iránt, az egyik saját márka, az Alverde dobozaira az ellenőrzött natúrkozmetikumok nemzetközi logója, a NaTrue-jel is rákerült.
A natúrkozmetikumok mellett a környezetvédelemre is figyelnek a drogerie markt-ban. November 4-étől él a csereakció, azaz a lila bevásárlótáskát elég lesz egyszer megvenni, aztán ha megkopik, elhasználódik, ingyen visszaveszik és kicserélik.
Hogy a vásárlók mindig kapcsolatban lehessenek kedvenc drogériájukkal, pár napja már a Facebook-on is lájkolhatják a dm adatlapját, ahol – a vezetők ígérete szerint – minden kérdésükre választ kapnak, s mindig első kézből kapják a legújabb információkat.
Úgy tűnik, ilyen a naprakész drogéria.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu