Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Halpéntek címmel marketing akciót indít jövőre az Aranyponty Zrt. azzal a céllal, hogy az éttermekben és ennél szélesebb körben is népszerűsítse a halfogyasztást Magyarországon - mondta Lévai Ferenc, az Aranyponty Zrt. elnök-vezérigazgatója a II. HalGálán.
Kép: Sáregres Rétimajor halastavak lehalászás, telelöi halkiadás ponty halászat 2010.12.14. fotó: Németh András Péter, Fotó: Nemeth Andras Peter
A cég ugyanezzel a céllal két év óta rendszeresen megszervezi a Halra Magyar! Halra bor! akciót. Ezúttal a tervek szerint a csatlakozó éttermek péntekenként halat, vagy azt is kínálnak vendégeiknek, a halászok pedig olcsóbban adják a halat ezen a napon.
Lévai Ferenc az MTI-nek elmondta: azt szeretnék elérni, hogy a jelenlegi éves mintegy 4 kilogramm körüli fejenkénti magyarországi halfogyasztás jobban közelítsen az uniós átlaghoz, az évenkénti 16-20 kilogrammhoz. Rámutatott: a magyar halfogyasztás fellendítésének anyagi hátterét segíti az uniós Halászati Operatív Program, amelynek segítségével a magyar halgazdaságok fejlesztésére összesen mintegy 10 milliárd forint körüli összeg fordítható. A pénz nagysága a forint árfolyamának függvénye - jegyezte meg.
A halgazdálkodás technikai,technológiai, azaz műszaki fejlesztésére mintegy 7 milliárd forint jut. Az innovációra, a környezetvédelemre és a marketing finanszírozására pedig mintegy 3 milliárd forint költhető.
A halgazdálkodás magyarországi fejlesztésének illetve fejlődének lehetőségeire az Aranyponty Zrt. elnök-vezérigazgatója cége példáját hozta: a társaság múlt évi árbevétele 860 millió forint volt, az idén pedig várhatóan már meghaladja az 1 milliárd forintot.
Az Aranyponty Zrt. országszerte több telephelyen, mintegy 1300 hektár vízfelületen gazdálkodik, haltermelést és horgásztatást, halkereskedelmet folytat, halászati, turisztikai és egyéb szolgáltatásokat nyújt.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu