Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A piackutató Nielsen szerint 3,8 százalékkal esett tavaly a sós ropogtatni valók piaca, ebből a chipseké 13,5 százalékkal! Nem véletlen, hogy a Chio Magyarország Kft. - a hazai snackpiac vezetőjeként - csak 11,6 milliárd forint árbevételt realizált 2011-ben, amely mintegy 5%-os csökkenés az előző évhez hasonlítva.
A Chio Magyarország Kft. 2011. évi árbevétele még a kategóriát terhelő, tavaly szeptemberben bevezetett NETA árnövelő hatása ellenére is 5%-ot csökkent, az előző évhez képest. Így 700 millióval csökkent a cég hazai értékesítése, ennek oka a Nielsen kutatása szerint nem véletlen. E szerint a sós ropogtatni valók piaca tavaly 3,8 százalékkal esett tavaly, ebből a chipseké 13,5 százalékkal!A komoly többletteherként megjelenő új adó jelentős fogyasztói árnövekedést okozott, amely viszont érezhető forgalomcsökkenéshez vezetett. A vállalat ezen tényezők ellensúlyozásaként több területen igyekszik előrelépni. Az idén több új termékkel jelenik majd meg a hazai piacon, melyek a snack-fogyasztás szélesítését szolgálják – olvasható a Chio közleményében.
A hazai piac kiszolgálása mellett a győri üzemben egyre nagyobb szerepet kapnak a régiós piacok. A szigorú élelmiszerbiztonsági auditokon kiváló minősítést szerzett üzem hatékonysági mutatói – az évi, 8500 tonna export termelése mellett is – példaértékűek, így további külpiaci termelési mennyiség elnyerésére koncentrál a jövőben. A teljes vállalati működésben folyamatosan elemzik és értékelik a folyamatokat, hogy a szükséges, hatékonyságjavító intézkedéseket megtegyék.
A Chio Magyarország Kft. január 1-jétől új ügyvezető igazgató, Merkler Róbert irányítása alatt működik. A korábban kereskedelmi és marketing igazgatói pozíciót betöltött vezető a vállalatnál eddig eltöltött 2,5 év alatt megismerte nemcsak a kategóriát, a fogyasztási szokásokat, de a termékfejlesztést is a gyártástól az eladásig. A korábban a Reckitt Benckisernél és az Unilevernél tapasztalatot szerzett vezető számára igazi kihívást jelent a vállalat irányítása, hiszen a hazai piacon a legjobbat kell nyújtani, miközben az Intersnack csoporton belül is az egyre jelentősebb pozíció betöltése a cél.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu