Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Vélhetően folytatódik a vasutasok sztrájkja, mert ma délután háromtól ültek le a felek, de a tárgyalások gyorsan véget értek - megállapodás nélkül. A MÁV Zrt. nem hajlandó - ahogy nagyjából egy éve hajthatatlan - elfogadni a VDSzSz követeléseit.
Kép: Kalocsa, 2006. július 08. Egy BZ motorvonat várakozik a kalocsai vasútállomáson, miután a MÁV Zrt. bejelentette, hogy több veszteséges mellékvonal üzemeltetését leállítja. A tervezet szerint a Kiskőrös Kalocsa vonalon is megszűnik a személyvonatok közlekedése. Fotó: Ujvári Sándor
Tegnap hajnal óta sztrájkoltak a vasutasok előbb az ország keleti felében, aztán az ország egész területére kiterjesztették a demonstrációt. Gyakran ellenmondó hírek jöttek arról, vajon mennyire sikeres a munkabeszüntetés. Voltak vonalak, ahol árvá maradtak a sínek, máshol egész rendben közlekedtek a vonatok.
Sigulinszki Tibor, a MÁV Zrt. szóvivője a ma délután háromkor kezdőd, de gyorsan véget érő zártkörű tárgyalást követően az MTI kérdésére elmondta: a megbeszélésen semmiben sem közeledtek az álláspontok, nem sikerült dűlőre jutni a MÁV Cargo privatizációs bevétele és a 10 százalékos többlet-béremelés kérdésében sem. A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete azt akarja, hogy többek között minden vasutasnak fizessen a MÁV 250 ezer forintot a MÁV Cargo eladásából származó 100 milliárd forintnyi bevételből, és mindenki kapjon a megállapodáson felül további 10 százaléknyi béremelést.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu