Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A reklámosok eddig hajlamosak voltak leírni az ötven évesnél idősebbeket. Ennek most már vége: a cégek koros vevőknek is udvarolnak – a nagyik igényesek és jócskán költenek.
Az ötven felettiek igényes, megszokott márkáikhoz hűséges vevők, érdemes hát a kegyeiket keresni – derült ki a seniorok fogyasztási szokásaival foglalkozó nemzetközi konferencián.
A marketingesek eleddig jobbára a 18-49 éves korosztályra koncentráltak, ám ez a mostani válságban rövidlátó felfogásnak bizonyult. Mára kiderült, hogy a 45-59 éves korosztály szívesen költekezik, s mivel már szárnyra bocsátotta a gyerekeik, gyakran van is neki miből.
Az ötven és hatvan év közöttiek azért is lehetnek vonzó célpontok, mert ők birtokolják a megtakarítások 65 százalékát. A korosodók gyakran éreznek késztetést arra, hogy megvalósítsák elmaradt ifjúkori álmaikat. Vágynak a kirándulások, utazások élményeire, s ennek érdekében kinyitják a pénztárcájukat. Minden harmadik ilyen korú nő szívesen jár moziba, színházba, s lelkesen költ nívós kozmetikumokra is. A férfiak sem garasoskodnak: a méregdrága Harley Davidson motort vásárlók átlagéletkora például 52 évet mutat.
A szépkorúak azonban tapasztalt vásárlók, nem dőlnek be az ócska, átejtős reklámoknak, minőségi árut kívánnak a pénzükért. Akadnak már olyan cégek, melyek felfedezték maguknak az ezüst korúak nemzedékét. Akad például olyan mobiltelefon, amelyet kifejezetten a nagymamák igényei szerint terveztek – az érett korosztály elsősorban telefonálni szeretne a telefonnal, nem zenét hallgatni, fényképezni. A nagyi mobilja ennek szellemében nagyobb kijelzővel, jól látható számokkal, jókora billentyűkkel készül, s a biztonság kedvéért olyan gomb is akad rajta, mely baj esetén vészhívóként szolgál.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu