Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Képernyőről tájékozódunk. Ha informálódni akarunk a nagyvilág és a hazai élet legfontosabb eseményeiről, esetleg szórakozásra vágyunk, továbbra is a távkapcsolóhoz nyúlunk először.
A televízió után a számítógép képernyőjét bámuljuk a legtöbbet, és csak ezután következik a rádió, majd a nyomtatott sajtó – derül ki egy nemrégiben készült felmérésből.
A Kutatópont piackutatási cég a magyarok médiafogyasztását térképezte fel, amiből kiderült, változnak az erőviszonyok a sajtóban. Tavaly ugyanis a 18–59 éves korosztály majd’ fele még rendszeresen olvasott napilapokat, most azonban már csak harmaduk tesz így. Számítanak rájuk, hiszen ők a hirdetők legfontosabb célcsoportja.
Nyomtatott lapok helyett inkább egeret ragadnak a magyarok: tavaly óta 200 ezerrel nőtt az internetezők száma. A rádió tartja magát, nem vesztett hallgatókat.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu