Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Hónapok óta nyilvános a – többször módosított – rendelet, az érintettek közül már többen be is fizették, de még mindig akadnak kérdések a reklámadóval kapcsolatosan. Legutóbb például a Sziget Kft. fordult a Nemzetgazdasági Minisztériumhoz (NGM), kell-e fizetniük a fesztiválokon megjelenített szponzori bevételek után.
Mivel a határidő augusztus második felében lejárt, a Sziget Kft. – biztos, ami biztos alapon – fizetett. Nem feltétlen voltak erre kötelesek, hiszen a jogszabályból levonható az a következtetés, miszerint a reklámadó célja nem a fesztiválok megsarcolása.
A helyzetet bonyolítja, hogy a befizetési határidő környékén megjelent adóhatósági összefoglaló a Sziget Kft.-hez hasonló rendezvényszervezőket is adóalanynak nevezi meg. Ahogyan a Budapesti Közlekedési Központot, továbbá a Magyar Labdarúgó-szövetséget is. Utóbbi szervezet sem biztos benne, hogy kell-e adót fizetnie, ezért a közelmúltban ők is állásfoglalást kértek az NGM-től.
Ami viszont biztos: az RTL csoport fizet. Mégpedig nem is keveset, összesen 1,054 milliárd forintot, ebből egymaga az RTL Klub 854,7 millió forintot utalt át. Hogy mennyire nagyarányú ez az összeg, azt érzékelteti, hogy az NGM közleménye szerint augusztus 20-ig 1,3 milliárd forintnyi bevétel keletkezett a reklámadóból.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu