Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A magyar fogyasztók 35 százaléka nem vagy helytelenül tudja, hogy jogosult a telefonon, a postán vagy az interneten keresztül vásárolt termékeket megadott időn belül indoklás nélkül visszaküldeni, és az árat visszakapni.
Más területen is vannak hiányosságok: a fogyasztók 49 százaléka nem tudja, hogy a vásárlást követő 2 éven belül jogában áll a hibás árut díjmentesen megjavíttatni vagy kicseréltetni. 76 százalékuk nem hallott arról, hogy nem köteles a kéretlenül kapott termék árát kifizetni, még akkor sem, ha a termékeket nem küldi vissza. Mindez az Eurobarométer kutatásából derül ki.
Le vagyunk maradva a többi EU-s országhoz képest: 28 tagállamból 24. helyen állunk a fogyasztói jogok ismeretét tekintve.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu