Sereghajtók vagyunk

A magyar fogyasztók 35 százaléka nem vagy helytelenül tudja, hogy jogosult a telefonon, a postán vagy az interneten keresztül vásárolt termékeket megadott időn belül indoklás nélkül visszaküldeni, és az árat visszakapni.

Ország-világMunkatársunktól2015. 07. 01. szerda2015. 07. 01.
Sereghajtók vagyunk

Más területen is vannak hiányosságok: a fogyasztók 49 százaléka nem tudja, hogy a vásárlást követő 2 éven belül jogában áll a hibás árut díjmentesen megjavíttatni vagy kicseréltetni. 76 százalékuk nem hallott arról, hogy nem köteles a kéretlenül kapott termék árát kifizetni, még akkor sem, ha a termékeket nem küldi vissza. Mindez az Eurobarométer kutatásából derül ki.

Le vagyunk maradva a többi EU-s országhoz képest: 28 tagállamból 24. helyen állunk a fogyasztói jogok ismeretét tekintve.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek