Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
STRUCCPOLITIKA. Sokan nem akarnak tudni arról, mennyire is készülnek etikusan kedvenc termékeik, sőt éppenséggel igyekeznek nevetségessé tenni a tudatos vásárlókat.
Pedig ha fontos információk – mint például, hogy az adott gyártó nem alkalmaz gyermekmunkát, környezettudatos anyagokat használ – jól látható módon szerepelnek a csomagoláson, a vásárlók figyelembe veszik azokat. A pszichológusok szerint a negatív hozzáállás oka: az elzárkózó fogyasztók fenyegetve érzik magukat, ha valaki figyelmezteti őket, miszerint helytelenül cselekednek.
Tehát a vállalatok jó ügyet szolgálnak, ha könnyen elérhetővé teszik az információkat, melyek alapján a fogyasztók felelős döntést hozhatnak. A kérdés csak az, megéri-e nekik őszintének lenni?
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu