Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Villamosítják a Mezőzombor és Sátoraljaújhely közötti vasúti pályát. A két évig tartó, 23 milliárd forint értékű beruházás munkálatai a napokban elkezdődtek. Az átadás után egy órával csökken a menetidő Sátoraljaújhely és Budapest között.
A villamosítással egy időben korszerűsítik is a teljes, 46 kilométer hosszú vonalszakaszt, megszüntetik a lassú jeleket, Sárospatak és Sátoraljaújhely között pedig új töltést építenek, amely fontos árvízvédelmi feladatokat is ellát majd.
A Zemplén és a főváros közötti közlekedés feltételeit javítja az is, hogy a napokban megkezdik a Rákos–Hatvan szakasz felújítását, tavaly pedig a Nagyút–Mezőkeresztes közötti szakasz újult meg. A sárospataki alapkőletétel során amúgy elhangzott, hogy a következő években a Budapest–Esztergom, a Püspökladány–Biharkeresztes, a Zalaszentiván–Nagykanizsa és a Szabadbattyán–Balatonfüred vonalak fejlesztéseivel a hazai villamosított vasutak hossza megközelíti a 3300 kilométert.
Szó volt arról is, hogy Borsod-Abaúj-Zemplén megyében komoly közúti fejlesztések is lesznek a következő években. Még az idén megépül az M30-as autópálya Tornyosnémeti és az országhatár közötti szakasza, 2018 elején pedig megindul a Miskolc–Tornyosnémeti szakasz építése, csaknem 57 kilométeren. Az M35-ös és M4-es autópályák párhuzamos fejlesztéseivel mindkét irányban kiegészül a Miskolc és Debrecen között már most teljes hosszban meglévő, magas színvonalú közúti összeköttetés. Ezzel elérik, hogy Miskolctól a romániai Nagyvárad irányába autópályán lehessen közlekedni.
Az említett fejlesztésekkel a következő években hiánytalanul kiépülnek a Lengyelország, Szlovákia, valamint Magyarország keleti régióit egymással, illetve a tengeri kikötőkkel összekötő Via Carpatia útvonal hazai szakaszai.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu